czwartek, 8 grudnia 2011

Gdzie kupować?

Wczoraj pisałam o suszonych śliwkach i na Facebooku pojawiło się pytanie - gdzie te cudowności kupować? Po pierwsze, bardzo liczę na to, że wiele z potraw i dodatków, o których tu piszę, można będzie spróbować i kupić na Targach Regionalia (20-22.04.2012 w Warszawie, w MT Polska). Ale do tych targów jeszcze trochę czasu, a zakupy chciałoby się zrobić jak najszybciej.

fot. natoobe.pl
Parę dni temu wystartował serwis natoobe.pl, gdzie można kupować produkty ekologiczne, organiczne, regionalne - wszystko w jednym miejscu! Znalazłam tam już parę ciekawych produktów - olej rzepakowy (o jego dobroczynnych właściwościach pisałam niedawno), miód wielokwiatowy (o dobroczynnych właściwościach miodu też pisałam) oraz ziarno amarantusa (o którym dopiero napiszę). Co ważne, wszystkie te produkty przychodzą w jednej przesyłce, co znacznie obniża koszty.

W serwisie znalazłam też rozbudzowany dział porad i ciekawe artykuły, więc można tam wsiąknąć na długo. Bardzo, bardzo polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz